Himlen är oskyldigt blå

Idag har jag nog lyckats grina till alla tv program jag sett, Biggest loser, Små i stora världen, Idol osv. Men nog var idol sjukt bra idag! Alla var svin bra men Calle, Tove & Mariette är lätt bäst. Nu är de bara att vänta på utröstningen halv elva.


Hade träning idag i en timme, gick åt helvete. Inget funkar just nu när de gäller bandyn känner mig ganska så värdelös. Hoppas de blir bättre till nästa vecka för då har vi seriepremiär hemma mot söråker.
Så de enda jag har gjort idag är tränat o sett på tv men så blir de typ alltid när man är ledig. Igår på öppet hus gjorde vi inte heller allt för mycket, pyntade julgranen, stack några i fingret, åt pepparkakor, delade ut lappar.

Har funderat på vad man ska ge alla i julklapp, de har ju typ allt, iaf farmor, farfar, mormor & morfar, lika svårt varje år är de. Men har bestämmt att jag inte ska lägga ner allt för mycket pengar på de bara till mamma och pappa för jag har egentligen inte alls råd, men nått måste man ju iaf ge! Till idas julklapp ska jag tigga pengar av mamma för de gör då minsann hon när hon ska köpa till mig. Nån rättvisa ska de vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0