Freedag

De här har nog varit veckans bästa dag.
De första vi gjorde idag på skolan var att mata varanda, helt galet.
Sen gjorde jag bort min bokrecension på engelskan och på matten är vi så långt fram att vi fick sluta efter 40 min. Bra jobbat lixom!
Nåja sen gick jag hem och jag blev ganska så blöt av alla snö som föll ner från himlen.
Sen har jag bara läst i sista twilight boken och ätit innan vi for till risön för att bli tackade för vår insatts i sm tror jag :o Vi fick iaf en ros, ett diplom och en lott.
Gissa vem som vann på lotten?! 50kr blev de, inte illa för att vara jag som aldrig vinner nånting.

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vann också 50 kr;)

2009-11-07 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0