Hej jag har skaffat blogg nr 2

Ja då var ännu en måndag avklarad den här gången utan en träning, skönt för en gångs skull men jag blir så rastlös vet inte riktigt vad jag ska göra, men som tur är de ju fotbolls träning imorrn pga att vi vann kvartsfinalen i lördags så nu är vi klara för semifinal lördagen den 24 okt i Gävle/Sandviken och beroende på hur de går så blir de final eller match om tredje pris på söndagen, men just nu är de bara final som gäller. Fast de kommer bli riktigt tufft för de är inte några dåliga lag som är med men vi är inte dåliga vi heller! Vi är BÄST.  
Hann även med en träningsmatch med bandylaget i Haparanda efter fotbollen, hur de gick? Ja med tanke på att jag hade kramp i vaderna, var ego och inte orkade jobba hem så gick de nog rätt hyffsat ändå.

Nu får de iaf vara nog för den här gången men en liten bild på bäst laget måste in först...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0