Happyland

Nu är de så här att jag blev knockad rakt i fejan på träning idag vilket har resulterat i ett vakert blåmärke under ögat!! Jag får dock blåmärken så fort nån rör i mig, tror jag har nå fel på blodkärlen, de kanske är för klena eller nått. En gång fick jag ett av att en nöp mig i armen svin löst, en annan gång fick jag en spark just under knäet och de ledde till ett blå märke som gick från knä ner till foten, de är seriöst de största jag sett i hela mitt liv. Undra vad folk som inte känner till mina blåmärken sen tidigare tänker?! de måst ju tro att min pappa slår mig eller att jag blivit misshandlad.


På google står de att jag kan ha brist på K-vitamin när jag får blåmärken lätt, så kanske borde börja käka mera mat som innehåller mycket K-vitamin typ som, broccoli, bladkål, brysselkål och spenat.
Fast nej jag gillar inte nått av de så jag står nog över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0