31 oktober

Lovet har bara flygit iväg jag har inte gjort nått vettigt alls bara varit.
Jag har bara tränat två gånger tex, illa!
Idag har jag iaf först börjat städa men de blev inte så mycket gjort om jag säger så men den korta lilla stund jag städade gjorde jag de i högklackat, fråga mig inte varför men jag gör typ alltid de. (Nån gång måste ju även de skorna komma till användning.) Sen hjälpte jag mamma att städa och möblera om i vardagsrummet eller jag låg rättare sagt i soffan o pekade på vad hon skulle flytta på. Sen agerade jag även vattenpass när hon spikade upp tavlor. Men bli inte besvikna efter de var jag o tränade i en hel timme innan jag åkte till Emma och tog över som kock, johanna var nämligen inte så bra på att steka kyckling men tur då att just jag är expert på de! Sen såg vi idol och efter ett tag började de lukta bajs och usch då hade emmas hund bajsat inne, stackarn. De blev ett himlans liv då kan jag säga när 5 tjejer står och skriker/grinar/skrattar + har spyan uppe i halsen! Men Emma fick iaf minst 10 vuxen poäng när hon skurade upp de! 
Nu ska jag sova för imorrn blir de Haparanda med Jennifer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0