World cup

Två inlägg på en dag!?
Måste bero på att jag är sjuk, de hade aldrig hänt annars.
Dock var inte de andra inlägget så långt eller värt för den delen heller.

Kan en dag börja bättre än denna? Jo jag tro faktist de.
De första jag gör när jag vaknar är att slå min armbåge i bordet brevid sängen så jag nästan börjar grina eller nä men fan de var inte långt ifrån. Efter ett tag så insåg jag att klockan var rätt mycket, rättare sagt 07.20. Gissa en som fick bråttom.

Första letionen idag innehöll massage, gissa om jag var bra?
Enligt va Amanda sa blev de ett G- men jag vet att de egentligen var minst ett VG+!

Nu ska jag chilla innan idol börjar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0